Forum Sympatyków Janusza Korwin-Mikkego
i innych zwolenników WOLNOŚCI
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum Sympatyków Janusza Korwin-Mikkego Strona Główna
->
Hyde Park
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie GMT - 3.5 Godziny
Skocz do:
Wybierz forum
JKM
----------------
Strony internetowe JKM
JKM Media, wydarzenia
Humor, na luzie
Biuro Prasow UPR
Książki JKM
Polityka ogólniej
----------------
Polityka i bieżące wydarzenia
Ideologia, religia, światopogląd
Manipulacje w mediach
Sondaże
Absurdy Status Quo
Artykuły
Książki innych autorów
Unia Europejska
Wszystkie inne sprawy
----------------
Uwagi techniczne do naszego forum
O użytkownikach
Hyde Park
Kosz
Łącza i banery
----------------
Strony prawicowe, prokpitalistyczne
Tłumaczenia hiszpański
Archiwum
----------------
Eurowybory 2009
Unia Polityki Realnej
SM UPR
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
telpeloth
Wysłany: Pią 16:44, 12 Mar 2010
Temat postu:
A ja lubię:
- Alana Rickmana za całokształt
- Christophera Lee za głos
- Hugo Weavinga za V z V for Vendatta
Mógłbym jeszcze dorzucić garść innych nazwisk za poszczególne filmy, ale po cóż się mam rozpisywać.
Filmów 'ulubionych' też mam sporo, poczynając od trzech cześci władcy (ostatnio nawet znalazłem wersję 1080), poprzez V for Vendetta, do którego ostatnio często wracam (ech, ten klimat walki z rządem), aż do zbioru tych, które po prostu mi się podobały: Forrest Gump, Testosteron, Leon, Życie seksualne Ziemian, Dogma czy w sumie mnóstwo, mnóstwo innych.
Odnośnie SG: obejrzałem chyba wszystko, co się dało, zacnie się ogląda, choć arcydziełem kinematografii tego nazwać nie można - ot, dobre SF.
Pamela
Wysłany: Czw 6:16, 11 Mar 2010
Temat postu:
Od czasu klamliwej propagandy 'Daleko od nieba' z Julianne Moore zygac mi sie chce na Hollydzu, ale podsylam link dla amatorow X muzy:
http://www.movies-links.tv/movies/precious_based_on_the_novel_push_by_sapphire/
Pamela
Wysłany: Pon 16:24, 03 Sie 2009
Temat postu:
psikany obrazek:
http://www.youtube.com/watch?v=cJb-If8v7P0
PITman
Wysłany: Wto 7:32, 28 Lip 2009
Temat postu:
ale mowie, ze podejrzani, wszystko bral z tej tablicy keyzer
Pamela
Wysłany: Wto 3:40, 28 Lip 2009
Temat postu:
PITman napisał:
fajnie sie konczyl
Tak konczy wiekszosc co pomimo ostrzezen zadaje sie z agresywnymi i niebezpiecznymi osobnikami ze swiata fauny.
i troche dobrej muzy
Train - Drops of Jupiter (Tell me)
http://www.youtube.com/watch?v=VS0CV_GWEMI&eurl=http%3A%2F%2Filuvsa%2Eblogspot%2Ecom%2F&feature=player_embedded
PITman
Wysłany: Pon 13:49, 27 Lip 2009
Temat postu:
mi tez fajnie sie konczyl
Pamela
Wysłany: Nie 17:20, 19 Lip 2009
Temat postu:
"Grizzly man" , ponoc b. dobry film:
http://www.esensja.pl/film/filmy/obiekt.html?rodzaj_obiektu=1&idobiektu=2980
Pamela
Wysłany: Śro 14:25, 15 Lip 2009
Temat postu:
Podobal sie komus z was film 'Podejrzani' z Gabrysiem Nazwiskomiwylecialo i z Kevinem Spacey?
Mnie bardzo.
PITman
Wysłany: Wto 14:17, 14 Lip 2009
Temat postu:
chyba tobie
kordian
Wysłany: Śro 18:20, 01 Lip 2009
Temat postu:
Z zagranicznych: Dawno temu w Ameryce (moim zdaniem najlepszy film jaki kiedykolwiek powstał), Żądło, Las Vegas Parano. Z polskich: Człowiek z Marmuru, Vabank (sequel też daje rade).
A tym, którzy doszukują się ideologii w filmach, radzę odpocząć od politykowania na internecie, bo główki wam się chyba przegrzały.
pajdereq
Wysłany: Pon 4:59, 22 Cze 2009
Temat postu:
Pachnidło - jeden z najbardziej oryginalnych filmów jakie widziałem, a przy tym wciągający. Czeka się na to co się stanie i nie jest szablonowy. Z polskich filmów - filmy np ze Szturami - zarówno młodym jak i starym. Wydaje mi się, że grają genialnie. No ale to już zazwyczaj nie są ambitne filmy
ale łatwe, szybkie i przyjemne.
Najlepszy horror - "Wrong turn" - trzymający w napięciu - może i szablonowy ale świetnie się go ogląda.
PITman
Wysłany: Nie 20:49, 14 Cze 2009
Temat postu:
a ja z ta murzynkom z twojego filmiku hahahahah
Pamela
Wysłany: Nie 19:49, 14 Cze 2009
Temat postu:
zatanczylabym i z nim:
http://www.youtube.com/watch?v=1QQzbCmlZM4
Pamela
Wysłany: Nie 16:58, 14 Cze 2009
Temat postu:
zatanczylabym z nimi:
http://www.youtube.com/watch?v=2AzpHvLWFUM&feature=related
Pamela
Wysłany: Śro 6:52, 10 Cze 2009
Temat postu:
Zabujca napisał:
OMG wogule nie znam tych aktoruw co tutaj wypisujecie
Co to wogule są za ludzie?????????? Moją ulubioną aktorkom jest Jenna Jameson xD Jutro dam liste filmlów z niom xD
nie fatyguj sie, juz sie jej przyjrzalam
Zabujca
Wysłany: Nie 7:15, 07 Cze 2009
Temat postu:
OMG wogule nie znam tych aktoruw co tutaj wypisujecie
Co to wogule są za ludzie?????????? Moją ulubioną aktorkom jest Jenna Jameson xD Jutro dam liste filmlów z niom xD
PITman
Wysłany: Sob 8:49, 06 Cze 2009
Temat postu:
juz myslalem, ze to jakis muzyn, przeciez bialasy nie sa takie gupie
Pamela
Wysłany: Pią 14:35, 05 Cze 2009
Temat postu:
Dawida Carradine znaleziono na golasa powieszonego w garderobie luksusowego pokoju hotelowego w Bangkoku z jednym szurem wokol szyji i drugim dookola genitali.
Te dwa sznury zwiazane byly razem.
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,6687937,David_Carradine__aktor_z__Kill_Bill__nie_zyje.html?skad=rss
http://abclocal.go.com/wabc/story?section=news/entertainment&id=6847033
Bye Bill
Pamela
Wysłany: Śro 13:29, 03 Cze 2009
Temat postu:
Podobalo mi sie jak Jenifer Jason Lee spiewala "Almost Blue" na filmie Georgia.
http://www.youtube.com/watch?v=KXL7AQ-UqE8
Pamela
Wysłany: Śro 10:59, 03 Cze 2009
Temat postu:
Podobal mi sie Geoffrey Rush. Gral markiza de Sade w 'Piorze'.
Woody Harleson w 'Natural Born Kilers' i 'People vs Larry Flint'
A filmy to:
Pulp Fiction, Cabaret, Amadeus, All that jazz
Hair, Easy Rider, The Clockwork Orange
takze
Donnie Darko, Big Lebowsky, Lawrence of Arabia,
Casablanca i ....... Sin City.
Maratonczyk z D. Hoffmanem i 'Butch Cassidy And Sundance Kid'.
H. Roark
Wysłany: Pon 16:10, 06 Kwi 2009
Temat postu:
stwierdzam że
There Will Be Blood
jest mocno RANDowskim filmem :>
zdrajca
Wysłany: Nie 13:23, 05 Kwi 2009
Temat postu:
Za dużo musiałbym pisać.
Po prostu:
http://www.filmweb.pl/user/McCoval/filmFavorites
Asasello
Wysłany: Czw 21:21, 05 Mar 2009
Temat postu:
Rocco invades Poland.
cyb
Wysłany: Czw 17:04, 05 Mar 2009
Temat postu:
Howard Roark napisał:
co sądzicie na temat obrazoburczych i niezwykle obscenicznych, a jednocześnie skłaniających do głębokiej refleksji, filmów Kevina Smitha:
Są zarąbiste
Aha, matrix jedynka jest w miarę przyzwoity, 2i 3 nie, historia jak doszło do bumtu robotów w Animatrixie (napisana przez Wachowskich) jest głupia
Aha, w ogóle nie patrzę na jakieś liberariańskie przesłanie filmów czy poglądów rezyserów, filmy nie sa od tego
\lubię jeszcze filmy
Oliviera stone
Quentina tarantino
terry gilliam
niektóre de palmy
NeVada
Wysłany: Pią 19:13, 20 Lut 2009
Temat postu:
Sekard napisał:
Dziewczynko widzę, że pomyliłaś fora. wybierz coś dla siebie i spadaj.
Nie pomyliłam fora
Nie musisz być taki nieuprzejmy od razu dla mnie
Jeśli Ci się nie podoba to, że jestem tu na tym forum to nie mój problem tylko twój
Sekard
Wysłany: Pią 19:04, 20 Lut 2009
Temat postu:
Dziewczynko widzę, że pomyliłaś fora. Masz
http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&hs=6XJ&q=forum+dla+nastolatek&btnG=Szukaj&lr=
wybierz coś dla siebie i spadaj.
NeVada
Wysłany: Pią 18:55, 20 Lut 2009
Temat postu:
Van Damme
skazany na piekło, piła i hostel 2 (hotel)
Ambioryks
Wysłany: Śro 16:20, 21 Sty 2009
Temat postu:
Fender - owszem, Matrix posiada wolnościowe przesłanie, ale nie powiedziałbym, że od razu libertariańskie. Nie wiadomo nic o tym, żeby bracia Wachowscy deklarowali się jako libertarianie.
Tak samo, nie wiadomo też tego o Scorsesem. Ani o Emmerichu ani Gibsonie.
Johnstone
Wysłany: Śro 16:09, 21 Sty 2009
Temat postu:
Howard Roark napisał:
co sądzicie na temat obrazoburczych i niezwykle obscenicznych, a jednocześnie skłaniających do głębokiej refleksji, filmów Kevina Smitha:
Clerks, Clerks 2, Mall Rats, Chasing Amy, Jay and Silent Bob Strike Back
itd...
Genialne. Co prawda nigdy nie przekonałem się do
Dogmy
i
Chasing Amy
ale poza tym to ścisła czołówka filmowa czasów współczesnych jak dla mnie.
Howard Roark napisał:
czy spełniają warunki troo liberaryanizmu?
A jakie to warunki?
Na pewno działają w szarej strefie
Dinsdale
Wysłany: Wto 21:30, 20 Sty 2009
Temat postu:
Fender napisał:
stare
a to widziałeś
http://www.youtube.com/watch?v=xu15-9W0jNs&feature=channel_page
?
Stare? Matrix jest stary.
Ja zaś ostatnio widziałem jakiś film o kolesiu-głównym założycielu Czerwonego Krzyża, nie jest to jakiś kasowy film (jak Pikny umysł) i zdaje się że dosyć stary i nie byłoby w nim nic specjalnego (pewnie w innym wypadku bym go olał) gdyby nie to że spór który tam się toczy przypomina ściśle spór akapy vs państwowcy na temat poszanowania prawa w anarchii. Taki sam pozornie problem nie do przejścia. Dlaczego niby taki czerwony krzyż miałbybyć przez państwa powszechnie akceptowany? Z jakiej racji? (a jak wiemy państwa funkcjonują między sobą w stanie anarchii) Ten sztuczny problem oczywiście powodował barierę prawie nie do przejścia. W końcu skończyło się zwyzywaniem większości przedstawicieli państw od barbażyńców
(kluczowe było także przekonanie największego gracza ;p). Więc dla wielu powinna być to pozycja obowiązkowa. :]
Howard Roark
Wysłany: Pon 17:41, 19 Sty 2009
Temat postu:
co sądzicie na temat obrazoburczych i niezwykle obscenicznych, a jednocześnie skłaniających do głębokiej refleksji, filmów Kevina Smitha:
Clerks, Clerks 2, Mall Rats, Chasing Amy, Jay and Silent Bob Strike Back
itd...
czy spełniają warunki troo liberaryanizmu?
Juliette
Wysłany: Pon 13:26, 19 Sty 2009
Temat postu:
1. Pulp Fiction
2. Forrest Gump
3. The Boondock Saints (pl. Święci z Bostonu)
Fender
Wysłany: Nie 17:40, 18 Sty 2009
Temat postu:
stare
a to widziałeś
http://www.youtube.com/watch?v=xu15-9W0jNs&feature=channel_page
?
Dinsdale
Wysłany: Nie 14:00, 18 Sty 2009
Temat postu:
Fender napisał:
niedawno zobaczyłem sobie Matrixa, bo już parę lat nie widziałem. konkluzja jest taka, że posiada bardzo wolnościowe przesłanie.
No jeszcze jak!
http://flanky.blog.onet.pl/2,ID357853795,index.html
Flanky
Wysłany: Nie 13:49, 18 Sty 2009
Temat postu:
Viperek napisał:
Flanky napisał:
W ogóle maszyny pewnie lepiej by zrobił korzystając z energii geotermalnej lub wysyłając kolektory słoneczne ponad chmury.
Ale to takie tam.
Może napiszemy scenariusz do jakiegoś nowego Matrixa
?
Ale to przegapiłoby samą wielką metaforę Matrixa.
Viperek
Wysłany: Nie 13:48, 18 Sty 2009
Temat postu:
Flanky napisał:
W ogóle maszyny pewnie lepiej by zrobił korzystając z energii geotermalnej lub wysyłając kolektory słoneczne ponad chmury.
Ale to takie tam.
Może napiszemy scenariusz do jakiegoś nowego Matrixa
?
Flanky
Wysłany: Nie 13:46, 18 Sty 2009
Temat postu:
W ogóle maszyny pewnie lepiej by zrobił korzystając z energii geotermalnej lub wysyłając kolektory słoneczne ponad chmury.
Ale to takie tam.
Fender
Wysłany: Nie 12:20, 18 Sty 2009
Temat postu:
Aviator jest be, bo Hughes senior dorobił się na patencie na wiertło
niedawno zobaczyłem sobie Matrixa, bo już parę lat nie widziałem. konkluzja jest taka, że posiada bardzo wolnościowe przesłanie.
dostrzegłem w tym filmie pewną nieścisłość, mianowicie po co maszyny korzystają z ludzi jako baterii, skoro i tak im podają energię w innej formie? czy nie ma zbyt wiele strat pod drodze w tym procesie? przecież maszyny mogłyby od razu ten pokarm, który wytwarzają dla ludzi, przekształcić w energię. gdzie się mylę?
Gość
Wysłany: Sob 17:02, 17 Sty 2009
Temat postu:
O lol. Jak mógł ktoś nie obejrzeć "Ostatniego Mohikanina"? Przecież ten film jest już do granic WYŻUTY.
krzychun
Wysłany: Sob 16:58, 17 Sty 2009
Temat postu:
No i Rodzina Zastępcza
http://www.mises.pl/377/mateusz-machaj-rodzina-zastepcza-plus-libertarianizm/
kamfit
Wysłany: Sob 16:39, 17 Sty 2009
Temat postu:
Podobno serial Drużyna A jest anarchokapitalistyczny, kiedyś Mateusz Machaj o tym pisał na mises.pl
krzychun
Wysłany: Sob 15:54, 17 Sty 2009
Temat postu:
Ten film z Kostnerem bardzo fajny,chociaż przesłanie nie tak oczywiste. Niby pokazuje jak działa prywatna inicjatywa,a jednak to wszystko w atmosferze tęsknoty za państwem. A "Aviator" oglądaliście?
http://blog.mises.org/archives/006906.asp
Howard Roark
Wysłany: Sob 15:47, 17 Sty 2009
Temat postu:
ej, no jak to, filmów stricte libertariańskich coś mało wymieniacie
"Patriota" z Melem Gibsonem
, tam przecież jest nawet sroga mowa Gibsona na początku nt. tyranii i podatków
sam film trochę trąci karpiem, ale jest zemsta i krew, a to najważniejsze
"The Postman" z Kevinem Kostnerem
, mega epik, trąci karpiem już po całości, ale też mocno libertariański. Tylko nigdy nie rozumiałem, na cholerę im monopol poczty federalnej?!?
"Conan Barbarzyńca"
, to bardziej randyjski obraz, barbarzyńca-mizantrop vs. quasi-chrześcijański kolektywny kult węża
krzychun
Wysłany: Sob 15:43, 17 Sty 2009
Temat postu:
Nie ma go na DVD. Ale łatwo jest zdobyć muzykę,która jest genialna!
http://pl.youtube.com/watch?v=K1ryJDVuZ6k&feature=related
A to wersja Bass & Pagan
http://patrz.pl/mp3/ostatni-mohikanin
Viperek
Wysłany: Sob 14:10, 17 Sty 2009
Temat postu:
Cytat:
Ostatni Mohikanin
Kelu nawet coś skomponował o tej nazwie. Muszę obczaić co to jest za film.
krzychun
Wysłany: Sob 9:02, 17 Sty 2009
Temat postu:
Ostatni Mohikanin - widziałem w świeta,kvlt jak ch*j .
Gwiezdne Wojny
Powrót do przyszłości
Hero
Ong Bak
Top Secret (jeden z pierwszych filmów Val Kilmera)
Indiana Jones
Stare filmy o 007
Zawód Szpieg
Święty
Gość
Wysłany: Sob 6:21, 17 Sty 2009
Temat postu:
Dużo by wymieniać.
"Reservoir Dogs", "Pulp Fiction", "Big Lebovsky", "Barton Fink", "Plan 9 z Kosmosu"...
Aktorzy : Steve Busceni, Chris Penn, S.L. Jackson, John Travolta, Al Pacino, Bela Lugosi, Marlon Brando...
czarny
Wysłany: Sob 6:07, 17 Sty 2009
Temat postu:
upadek z Douglasem i Duvallem, monty pythony, mechaniczna pomarańcza, pulp fiction, gorączka z de niro i pacino, Scarface, terminator, fight club, Braveheart, gladiator, Miasteczko South park (serial), pukając do nieba bram, Raz dwa trzy, i sprawiedliwość dla wszystkich
dużo europejskiego kina jest dobrego, zwłaszcza francuskiego, tylko że często ideologiczne wkręty- małżeństwo gejów, rodowity francuz koloru nocy itp
a z polskich- MIŚ!!!, ogólnie Bareja rządzi, Dług, symetria, zabij mnie glino, CK dezerterzy, sztos, pitbull (serial), dzień świra, wszyscy jesteśmy chrystusami
i wiele wiele wiele innych obejrzanych....
aktorzy- de niro, norton, pacino, depp, hopkins, nicholson, cassel, daniel auteuil
Gość
Wysłany: Pią 12:16, 16 Sty 2009
Temat postu:
''Poza Światem'', ''Forrest Gump'', ''Pianista''. Horrory też lubię.
Viperek
Wysłany: Pią 11:49, 16 Sty 2009
Temat postu:
W ogóle cała trylogia Gwiezdnych Wojen to srogi kvlt.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin