Forum Forum Sympatyków Janusza Korwin-Mikkego Strona Główna Forum Sympatyków Janusza Korwin-Mikkego
i innych zwolenników WOLNOŚCI
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Promocja idei ko-liberalnej za pomocą GRY

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Sympatyków Janusza Korwin-Mikkego Strona Główna -> Ideologia, religia, światopogląd
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 17:53, 26 Lip 2007    Temat postu: Promocja idei ko-liberalnej za pomocą GRY

To temat na burzę mózgów. Do portalu który skleja Ojciec Administrator dobrze byłoby dołączyć grę, najlepiej MMORPG (może być z tym bardzo ciężko) albo coś innego byle grywalnego.

Proszę o pomysły na grę i wasze ew. umiejętności mogące się przydać w jej tworzeniu.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
agęt
Gość






PostWysłany: Czw 19:10, 26 Lip 2007    Temat postu:

Myślałem parę razy w życiu o tym i uważam, że promowanie wolnego rynku za pomocą gry byłoby niezłe. Można by się bawić w budowanie wlasnych państw, wybrawszy ustrój i formę rządów (wtedy można by się na własnej skórze przekonać, jakim państwem łatwiej jest osiągnąć sukces gospodarczy). Późnej trzeba by o coś takiego dbać, trochę jak w Sim City. Znam kogoś, kto kiedyś bawił się w robienie gry podobnej do OGame, i gdyby mu za to zapłacić, pewnie by zrobił taką grę. Tylko, ze potrzebna jest dokumentacja, co dokładnie ma być i na jakich zasaadach działać.

Jednego nie rozumiem: w jaki sposób gra mogłaby promować konserwatyzm? I w jakim rozumieniu konserwatyzm? Bo mówisz o idei ko-liberalnej, a nie idei liberalnygo rynku.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 19:47, 26 Lip 2007    Temat postu:

Chyba trzeba się ograniczyć do UPRowskiego liberalizmu. Przy tworzeniu gry mógłbym pomóc - juz pisze coś w PHP, C++
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 3:39, 27 Lip 2007    Temat postu:

Zakładając, że gra miałaby być strategią to promocja konserwatyzmu mogłaby być trudna ale nie niemożliwa. W Sim City na przykład co jakiś czas pojawiają się rożni petenci z prośbą o to czy siamto. W naszej grze mogliby prosić o zezwolenia na homo-parady itp. Smile

Jaki byłby koszt agęcie u tego znajomego?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
award
Gość






PostWysłany: Pią 5:44, 27 Lip 2007    Temat postu:

poki jeszcze nie napisaliscie tej gierki to moze ktos chcialby pograc w juz istniejaca i stworzyc swoje panstwo [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
agęt
Gość






PostWysłany: Pią 7:27, 27 Lip 2007    Temat postu:

Najpierw należy określić, jakiego typu ma być gra (strategie, RPG, wyścigi...) oraz czy być grą internetową jak OGame, albo internetową jak Diablo albo bezinternetową... Trzeba ustalić, z czym się do niego zgłosić, wtedy on odpowie ile by chciał za coś takiego i czy w ogóle to zrobi (bo może np. ma już dwa projekty i nie zgodzi się wziąć trzeciego).
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 13:29, 27 Lip 2007    Temat postu:

Póki co, czekam na propozycje jak miałaby wyglądać gra. Mamy wielu użytkowników na forum, ale nie wszyscy zdają sobie sprawę, żę zapoczątkowana tutaj inicjatywa, skutecznie pociągnięta i rozszerzona może podwoić grono wyborców UPR.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Howard Roark
Gość






PostWysłany: Sob 3:08, 28 Lip 2007    Temat postu:

award napisał:
poki jeszcze nie napisaliscie tej gierki to moze ktos chcialby pograc w juz istniejaca i stworzyc swoje panstwo [link widoczny dla zalogowanych]


socjalistyczna gra, oparta na książce "Jennifer Government", ośmieszającej libertarianizm. Miałem raz potężne gospodarczo i demograficznie państwo libertariańskie, które gra klasyfikowała jako "Anarchy" a ludzie nie byli zadowoleni w ogóle - w przeciwieństwie do mieszkańców socjalistycznych rajów Laughing
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
agęt
Gość






PostWysłany: Sob 5:32, 28 Lip 2007    Temat postu:

looooooooool poprostu grac w to neiumiezs ! nastepnym razem jak w cos zagrasz to na konsoli tylko xD hehehehehe dobreeeeeeeeeeeeee
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Orlowski




Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:58, 28 Lip 2007    Temat postu:

Gra w przywodce panstwa liberalnego gospodarczo w stylu Sim City?

A co bys tam robil?

Domy ludzie buduja sobie sami... fabryki buduja sobie sami... sklepy bududja sobie sami...
Szkoly, bilbioteki, stadiony zreszta tez Wink
Nudne by to bylo

W przeciwienstwie, do symulatora socjalizmu, gdzie ciagle sie cos pieprzy i trzeba naprawiac - przynajmniej jest akcja i sa atrakcje! Very Happy
---

Tak szczerze, to nie mam pojecia jakby to moglo wygladac. Do tej pory wszystkie gry strategiczne opieraly sie na centralnie sterowanej gospodarce.
Chyba, ze Red Alert - tutaj kierujesz jednym z 3 filarow panstwa KoLiberskiego Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
agęt
Gość






PostWysłany: Sob 10:03, 28 Lip 2007    Temat postu:

To może Simsy w realiach wolnego rynku? :)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Orlowski




Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:53, 28 Lip 2007    Temat postu:

Nie.
Simsy sa juz calkiem wolnorynkowe.

Zrobmy Simsy, gdzie codziennie idziesz do pracy i jak wracasz, to zabieraja ci 84% urobku Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
agęt
Gość






PostWysłany: Sob 11:33, 28 Lip 2007    Temat postu:

Nie.
Ludzie, jak w coś grają, to właśnie dlatego, że ta gra im życia nie przypomina...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Howard Roark
Gość






PostWysłany: Sob 12:21, 28 Lip 2007    Temat postu:

Orlowski napisał:
Do tej pory wszystkie gry strategiczne opieraly sie na centralnie sterowanej gospodarce.


o to to, jest to plaga i typowe pranie mózgu
Np. znana seria gier Civilization żyda Sida Meiera. Od młodego człowiek grając w tę grę uczony jest etatyzmu i kolektywizmu, oraz szacunku dla "demokracji" hehe (w części II fundamentalizm miał fory :>), choć i tak jedynie podbój militarny oraz roboty publiczne zapewniają w tej grze pewne zwycięstwo.
Już całkowitym przegięciem jest CIV 4, gdzie pośród ustrojów gospodarczych, Wolny Rynek ma średnie koszty utrzymania, a Socjalizm żadnych, i do tego jeszcze socjalizm kurewsko dopala gospodarkę LIKWIDUJĄC KORUPCJĘ... no po prostu absurd (w civ2 też komunizm likwidował korupcję, kompletne bzdety).
Zresztą tam wszystko jest centralnie planowane, nawet odkrycia naukowe, co jest po prostu żałosne.
Już lepsza była Colonization - przynajmniej sporo libertariańskich Ojców Założycieli można było dokooptować, podatki i merkantylizm skutecznie uniemożliwiały zyskowny handel z metropolią, i jedynie wolny handel i wymiana z Indianami zapewniały dobrobyt, podobnie jak rozwijanie pracy i przemysłu w koloniach. Jednocześnie oparcie się wyłącznie o eksploatację złóż srebra szybko powodowało jego deprecjację na światowych rynkach.
No i w końcu, gdy absolutystyczny monarcha zwiększał podatki do 75%, trzeba było zrobić Boston Tea Party Very Happy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pipboy
Gość






PostWysłany: Sob 12:35, 28 Lip 2007    Temat postu:

No, gry mają to do siebie, że się tam centralnie steruje Razz. Ale na ogół jest to wymuszone ich specyfiką. W końcu to zabawa dla Ciebie, nie dla Twoich wirtualnych poddanych Smile. Choćby gry z serii Caesar (wszystkie części+Zeus, Kleopatra i inne). Władca zajmował się tam absolutnie wszystkim, choć miało to niewiele wspólnego z rzeczywistością, grało się świetnie, a i wiele się człowiek nauczył Smile.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
agęt
Gość






PostWysłany: Sob 12:48, 28 Lip 2007    Temat postu:

To może gra "zrób se firmę"? I dla porównania żeby można se było pograć w warunkach, jakie panują w Szwecji, Liechtensteinie, Francji, Wlk. Brytatanii, USA teraz, USA za Reagana, Polsce, ZSRR, Honk Kongu i tak dalej...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan
Gość






PostWysłany: Sob 14:00, 28 Lip 2007    Temat postu:

Kiedyś powiedziałem że jakbym zagrał w HOI 2 to bym zrobił gospodarke liberalną w III rzeszy. Ale brat by mi nie zainstalował ale ja nie moge bo nie mam uprawnień :/
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 16:22, 28 Lip 2007    Temat postu:

SimCity uczy dobrego podejscia do podatków (im bardziej podwyższamy, tym gorzej), ale musimy utrzymywać państwowe szkoły, szpitale itp.

Howard Rork napisał:
Np. znana seria gier Civilization żyda Sida Meiera.


Bardzo lubię tą grę, choć z ideowego punktu widzenia faktycznie jest beznadziejna.
Ta demokracja jako najbardziej wydolny ustrój. Korupcja największa w...anarchii Laughing
Cytat:
Zresztą tam wszystko jest centralnie planowane, nawet odkrycia naukowe, co jest po prostu żałosne.

Akurat w grach (także w RTS-ach) to zrozumiałe. Jakby to miało wyglądać inaczej? Jak np. chciałbyś olpracować najnowsze karabiny, a komputer losowo wyciągałby Ci większą wytrzymalość budynkow, to pewnie byś się wkurzał i wczytywał ponownie...

Pipboy napisał:
No, gry mają to do siebie, że się tam centralnie steruje .


Jest taka świetna gra...Tropico. Ideologicznie też pełna absurdu - ustalasz tam wszystko, nawet jako "kapitalista". Ale grać można godzinami.
I powiem Wam tak:
w grach takie podejście jest normalne. Tak samo w RTS-ach - poślesz oddział żołnierzy na stracenie, to nie zawaha się i bohatersko pójdzie. Głupie to w rzeczywistości, choć w grze się sprawdza. Po prostu gracz lubi mieć na wszystko wielki wpływ. Jakbyśmy chcieli w grze ustawić prawdziwą anarchię to pozostałoby gapić się w ekran i nic nie robić. A gracze tego nie lubią...
Gry są do udawania - nie cierpię komunizmu, nie raz grałem jako interwencjonistyczny komuch Smile To tak samo jak z grami akcji - w rzeczywistości nie chciałbyś zastrzelić stu ludzi w ciągu kilkunastu minut Smile

Natomiast wiele do myślenia na temat wolności i nadmiernej roli państwa daje gra Deus Ex. Właśnie wyszła spolszczona za 19 zł...

W sumie nie mam jakichś ciekawych propozycji. Ale może coś o marketingu politycznym: nie dokonywać liberalnych reform, ale ustanowić cel - zdobyć takie a takie poparcie UPR w ciągu tylu a tylu lat.
Mielibyśmy do dyspozycji początkowo środki niewielkie: JKM do wysłania na spotkanie, kilkunastu oddanych internautów i niskonakładowe pismo. A kończylibyśmy z setkami tysięcy członków, własną telewizją.
Jak ktoś jest zainteresowany to mogę to rozwinąć...
Oczywiście, "bohaterem" gry MUSI być UPR.
Tyle poważnie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 16:33, 28 Lip 2007    Temat postu:

A bardziej na luzie Smile :

"Nowa Cedynia"
UPR zdobywa władzę i dokonuje reform. Wypowiada posłuszeństwo superpaństwu znanemu jako Unia Europejska. Kanclerz Unii Merkel angażuje wszystkie siły militarne i rusza na Polskę! Ty, jako generał i zagorzały poplecznik Korwina musisz się jej przeciwstawić! Stań na czele armii i ....

"Na tropie agentów"
Przygodówka. Sterujesz JKM-em i odkrywasz spisek służb specjalnych i tajemnych oganizacyj. Musisz znaleźć na to dowody.

"JKM vs Grand Orient"
FPP. JKM ląduje na Rue de Cadet 16 w Paryżu, by zrobić porządek. Do dyspozycji wiele broni i rozbudowane poziomy. Co gorsza, okazuje się, że Wielki Wschód hoduje zabójcze mutanty...

"Symulator Wojciecha Popieli"
Spróbuj pogodzić życie rodzinne, pracę i funkcję prezesa jedynej liberalnej partii w Polsce! Na trudniejszym poziomie musisz jeszcze znaleźć czas na pisanie bloga!

"Stanisław: Prawdziwe Wyzwanie"
Dostajesz od Ojca Rydzyka pozwolenie na wygłaszanie felietonu. W ciągu trzech lat musisz przekonać 90% słuchaczy RM do konserwatywno-liberalnych poglądów.

"Socialism-out"
RPG."Socjalizm. Socjalizm nigdy się nie zmienia." Gdy w 2077 roku osiągnął punkt krytyczny, ostatni liberałowie zeszli do tzw. krypt, zabierając ze sobą pisma Korwina i książki Rothbarda. Kilkadziesiąt lat później Krypta 13 zostaje otwarta. Spróbuj przywrocić liberalizm na pustkowiach wyniszczonych katastrofą socjalizmu...

I wreszcie murowany HIT:


"Korwin-Mikke's Bridge Edition 2007"
Symulator brydża, polecany przez samego JKM-a (napis "Polecam!" i podpis JKM-a na pudełku. Smile
Ta gra zrobiłaby furorę...

Wybaczcie, nie mogłem się powstrzymać.
Ale poważną propozycję też wcześniej dałem!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dittohead
Gość






PostWysłany: Sob 16:42, 28 Lip 2007    Temat postu:

Hahaha, gratulacje K.Z.K.G.! To bylo wyborne ;D Usmialem sie jak prosiak czytajac tego posta Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 17:23, 28 Lip 2007    Temat postu:

Proponuj skrzyżować "Na tropie agentów" i "JKM vs Grand Orient". Po światowym hicie, przyjdzie pora na superprodukcje filmową (dwukrotnie większy sukces niż ostatni Bond ;-) A w następnych wyborach na UPR zagłosuje połowa Polski.
(A propos gry: Korwin pisał, że szwy zdejmuje sobie sam. Czyli założyć pewnie tez umie. I kto teraz powie, że "apteczki" są nierzeczywiste ;-P)

A na serio można zrobić coś jak nationstates. Wybierasz jeden z archetypów państw, a potem, co tydzień, możesz przeprowadzić, powiedzmy, 3 reformy. Na podstawie systemu kraju będą obliczane takie dane, jak dochody, długoś życia, przestępczość, itp. Raz na jakiś czas pojawi się decyzja do podjecia (np. homo-parady).
Najlepsze państwa będą nagradzane i umieszczane na stronie głównej. Inni użytkownicy będą mogli "zapisać" się do państwa, w których chcieliby żyć, dodając im po 1000 ludności i rozmawiać na państwowych i koalicyjnych forach.
Stosunkowo proste w stworzeniu i daje duże mozliwości.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
agęt
Gość






PostWysłany: Sob 17:27, 28 Lip 2007    Temat postu:

"Stosunkowo proste w stworzeniu i daje duże mozliwości." I - w przeciwieństwie do większości tutejszych propozycji - do zrobienia w php+baza danych. Bo mowa na początku była o grze w portalu Rydzyka...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dittohead
Gość






PostWysłany: Sob 17:32, 28 Lip 2007    Temat postu:

No co Wy Wink Proste to tylko sie wydaje. Taka gra, aby miala jakis sens, wymaga zbudowania konkretnego silnika. A to juz nie jest takie proste.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
agęt
Gość






PostWysłany: Sob 17:33, 28 Lip 2007    Temat postu:

Ale silnik to już sprawa tego, co przetarg na grę wygra Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dittohead
Gość






PostWysłany: Sob 17:34, 28 Lip 2007    Temat postu:

Aaa, to chyba ze tak Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 18:04, 28 Lip 2007    Temat postu:

"Wybierasz jeden z archetypów państw, a potem, co tydzień, możesz przeprowadzić, powiedzmy, 3 reformy. Na podstawie systemu kraju będą obliczane takie dane, jak dochody, długoś życia, przestępczość, itp. Raz na jakiś czas pojawi się decyzja do podjecia (np. homo-parady)." - świetnmy pomysł, na razie najlepszy. Chociaż ten o założeniu własnej firmy też niezły.

Pytanie kolejne, (bo na dalsze pomysły ciągle czekam, ale na razie całkiem nieźle) jeśli zrobienie gry będzie czasochłonne i trudne, czy ktoś zechce się dołożyć finansowo?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 0:28, 16 Sie 2007    Temat postu:

"Wybierasz jeden z archetypów państw, a potem, co tydzień, możesz przeprowadzić, powiedzmy, 3 reformy. Na podstawie systemu kraju będą obliczane takie dane, jak dochody, długoś życia, przestępczość, itp. Raz na jakiś czas pojawi się decyzja do podjecia (np. homo-parady)."
Rozumiem że to byłaby gra online tak jak [link widoczny dla zalogowanych]

Cytat:
"JKM vs Grand Orient"

Ten pomysł mi się najbardziej spodobał. I nie jest nie możliwy do zrealizowania wystarczy kilku utalentowanych moderów UT albo Half-Life i już mamy hit którym zagrywa się pół świata. Very Happy (oczywiście ciągle będzie tylko modem)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Avx
Gość






PostWysłany: Czw 22:34, 16 Sie 2007    Temat postu:

Orlowski napisał:
Gra w przywodce panstwa liberalnego gospodarczo w stylu Sim City?

A co bys tam robil?

Domy ludzie buduja sobie sami... fabryki buduja sobie sami... sklepy bududja sobie sami...


Zawsze pozostają drogi, komisariaty policji, wojsko etc.

Generalnie byłbym za czymś takim: kilka ustawień polityki wewnętrznej. Jak ustawisz na wolny rynek, wszystko buduje się baaaardzo szybko, ale nie masz na to wpływu, nie licząc np. budowy dróg. Natomiast przy socjalizmie możesz sobie pobudować, ale za to państwo ci się rozwala.

Pouczające, czyż nie ?

Można też pokusić się, i to jest już bardziej realne, o mod np. do Civilisation IV. Jest bardzo łatwo modowalna, da się ją urealnić ! W razie czego oferuję wsparcie. Oczywiście np. z odgórnego budowania budynków nie da się w niej zrezygnować, ale już wpływem reform na państwo (i ich rodzajem) można się wiele pobawić.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamfit
Gość






PostWysłany: Pon 14:43, 20 Sie 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] tu jest jedna taka gra Razz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fender
Gość






PostWysłany: Wto 7:33, 22 Lip 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aregirs
Gość






PostWysłany: Nie 11:53, 03 Sie 2008    Temat postu:

Przydałaby się jeszcze samochodówka z JKM-em po pijaku Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pan Dzikus
Gość






PostWysłany: Nie 15:38, 03 Sie 2008    Temat postu:

Chciałem kiedyś namówić Adriana Chmielarza by zrobili w PCF poziom do Painkillera, w którym gracz wpadałby do polskiego Sejmu i mordował najgorszych posłów SLD w takt piosenki "Virus SLD". Nie znałem jednak adresu e-mail więc nie wysłałem mu tego pomysłu. Zresztą pewnie i tak by nie skorzystał a szkoda. W mediach zrobiłoby się bardzo głośno o tym i gra zyskałaby darmową reklamę.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SaberTooth
Gość






PostWysłany: Wto 17:19, 09 Wrz 2008    Temat postu:

nie chce mi sie czytac to, co napisali moi przedmowcy, ani tym bardziej otwierac zadnych linkow, ale mam nadzieje, ze przynajmniej wiekszosc z uzytkownikow zdaje sobie sprawe z pewnej drobnej subtelnosci dot. konliberalizmu, a mianowicie tego, ze konliberalizm nie istnieje. chyba, ze jest to po prostu liberalizm rozumiany klasycznie, bez socjalno-etatystycznych dewiacji a la Mill. jezeli oto chodzi, to popieram inicjatywe! inaczej nie widze sensu we wspieraniu sprzecznych wewnetrznie doktryn takich jak 'konserwatyzm obyczajowy' oraz 'liberalizm gospodarczy'.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Sympatyków Janusza Korwin-Mikkego Strona Główna -> Ideologia, religia, światopogląd Wszystkie czasy w strefie GMT - 3.5 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin